Woreczki z folii bąbelkowej

TAP® Bubblebag

Woreczki z folii bąbelkowej?
Diabeł tkwi w szczegółach!

Któż z nas nie dostał przesyłki owiniętej w kawałki tektury, folii stretch i kilometry taśmy klejącej. O przekazie marketingowym nie ma tu mowy, natomiast takie opakowanie to świetny sposób na zrażenie do siebie klienta, zwłaszcza tego wrażliwego chociażby na kwestie ekologiczne. Od kilku lat możemy obserwować trend, który pokazuje, że opakowanie wysyłkowe staje się coraz ważniejszym elementem zakupionego towaru.

W ofercie TAP® można znaleźć wiele rodzajów opakowań. Dziś prezentujemy woreczki z folii bąbelkowej TAP® Bubblebag. Są one świetnym rozwiązaniem dla osób, które szukają zabezpieczenia podczas wysyłki delikatnych przedmiotów. Trzywarstwowa folia bąbelkowa, z której wyprodukowane są woreczki, to najmocniejsze, dostępne na rynku rozwiązanie. Doskonale ochroni zawartość, nawet tę o osobliwych kształtach, a szeroki wybór rozmiarów pozwoli dobrać ten odpowiedni dla profesjonalnego wyglądu przesyłki.

Dbamy o szczegóły, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Woreczki bąbelkowe TAP® Bubblebag dają doskonałą ochronę i są jednocześnie lekkie. Nie spowodują one zwiększenia wagi przesyłki. Wewnętrzna powłoka ułatwiająca poślizg oraz pasek samoklejący HK ułatwią proces pakowania.

Woreczek z folii bąbelkowej w środku dwa telefony
Woreczek z folii bąbelkowej w środku dysk zewnątrzny

A co z ochroną środowiska? Pomyśleliśmy i o tym. Kiedy TAP® Bubblebag zostanie zużyty, wystarczy umieścić go w żółtym koszu na opakowania z tworzyw sztucznych. Tak zacznie się jego nowe życie.

Szczegóły dotyczące produktu znajdziesz na stronie TAP® Bubblebag.

Woreczek z folii bąbelkowej w środku czarne słuchwki bezprzewodowe

Nasze aktualności

28/04/2025

Personalizacja opakowań – jak wyróżnić swoją markę?

Rola opakowań w budowaniu wizerunku marki Opakowania odgrywają kluczową rolę w budowaniu wizerunku marki – nie tylko chronią produkt, ale także są istotnym narzędziem marketingowym. Dobrze zaprojektowane, unikalne opakowania wysyłkowe dla e-commerce mogą wpłynąć na sposób, w jaki klienci postrzegają firmę. Klienci często oceniają markę na podstawie pierwszego wrażenia, jakie wywiera na nich opakowanie. Dlatego […]

Czytaj więcej

25/04/2025

Pianka ochronna vs. folia bąbelkowa – kiedy stosować który materiał?

Charakterystyka i właściwości pianki polietylenowej Pianka polietylenowa to lekki, elastyczny i wytrzymały materiał ochronny, szeroko stosowany w pakowaniu oraz transporcie delikatnych przedmiotów. Dzięki swojej zamkniętokomórkowej strukturze skutecznie amortyzuje wstrząsy, chroni przed zarysowaniami i zapewnia dobrą izolację termiczną. Jest odporna na wilgoć oraz działanie substancji chemicznych. Warto wybierać piankę polietylenową wolną od freonu, ponieważ jest bardziej […]

Czytaj więcej

23/04/2025

Wpływ opakowań na postrzeganie marki przez klienta

Jak estetyka opakowań wpływa na pierwsze wrażenie klienta? Estetyka opakowań odgrywa kluczową rolę w momencie, gdy klient po raz pierwszy spotyka się z przesyłką. To pierwsze wrażenie jest fundamentalne dla odbioru marki. Na przykład estetyczne torby papierowe na zamówienie mogą stać się wizytówką, która wywołuje pozytywne emocje i buduje zaufanie. Właściwie zaprojektowane opakowanie przekazuje komunikat […]

Czytaj więcej