Jak zaprojektować
nadruk na kopertach
bąbelkowych?

Kilka praktycznych porad odnoszących się do kopert z nadrukiem.

Z nadrukami na opakowaniach wysyłkowych jest tak, że na początkowym etapie rozwoju biznesu
e-commerce nie jest to najważniejsze. Jednak wraz z rozwojem działalności, nadruk staje się elementem, który wyróżnia nas na tle poczatkujących biznesów.

Kiedy wszystko układa się tak jak zaplanowano, chciałbyś krzyczeć nazwę swojej firmy i oklejać swoim logo każdy róg ulicy. W innym przypadku, kiedy nie spełniliśmy obietnicy, klienci mogą kojarzyć Twoje logo z lekkim rozczarowaniem.

Nadruk to informacja: Halo, ta paczka jest od nas!

Nadruk na kopertach jest jednym z tych elementów, który komunikuje odbiorcy, że nie traktujesz tej transakcji jednorazowo.
Cały proces: składanie zamówień, płatności, pakowanie, wysyłka, dostawa, to ogromny wysiłek. Najlepszą nagrodą dla sprzedawcy jest powracający klient.
Nadruk czy logo na kopercie bąbelkowej TAP mówi klientowi, gdzie ma wracać, kto jest odpowiedzialny za tę perfekcyjną obsługę, dostawę, pakowanie oraz produkt.

Wiesz – nawet Batman ma swoje logo.

Przykłady nadruków na kopertach bąbelkowych TAP.

Do nadruku na kopertach bąbelkowych można podejść na 4 sposoby. Wyobraźmy sobie fikcyjną markę. Będzie to firmą sprzedająca elektronikę o nazwie “TECHGEAR”.

1. Wersja klasyczna

Klasyczny nadruk na kopercie to logo firmy, adres strony internetowej oraz adres siedziby. Jest to prosty, ale skuteczny sposób na przedstawienie najważniejszych informacji o firmie. Koperta mogłaby wyglądać w ten sposób:

2. Wersja ze sloganem lub branżą

Kolejnym krokiem jest dodanie sloganu lub informacji o branży, w której firma działa. Dzięki temu klient natychmiast wie, czego może się spodziewać. Przykładowo: Logo firmy, adres strony internetowej, poniżej slogan: “TECHNLOGY YOU CAN TRUST”.

3. Wersja ze sloganem
i akcją promocyjną

Można pójść krok dalej i wykorzystać nadruk do promowania aktualnych akcji marketingowych. Przykład: Logo, adres strony, tekst reklamowy: “Z kodem TECH10 otrzymasz 10% zniżki na kolejne zakupy”, a poniżej slogan “TECHNLOGY YOU CAN TRUST”.

4. Wersja klasyczna
z dodatkowymi elementami

Dodanie na kopercie elementów takich jak QR kod prowadzący np. do filmu o recyklingu pokazuje, że firma troszczy się nie tylko o sprzedaż, ale także o środowisko. Nie tylko wzbogacają one estetykę, ale także dodają funkcjonalności, zachęcając klientów do interakcji z marką. Dzięki temu klient czuje większe zaangażowanie i emocjonalną więź z marką, co zwiększa jego lojalność.

Co warto uwzględnić projektując nadruk na kopercie?

  • Etykieta adresowa: Zadbaj, aby jej położenie nie kolidowało z nadrukiem.
  • Klapka zamykająca: Upewnij się, że nie zasłoni kluczowych informacji.
  • Położenie nadruku: Zastanów się, czy nadruk będzie lepiej wyglądał poziomo, czy pionowo oraz czy umieścisz go z przodu, czy z tyłu koperty.
  • Kolor papieru: Wybierz odpowiedni kolor – biały lub brązowy – który będzie najlepiej pasował do Twojego projektu.
  • Proces pakowania i rozpakowywania.

Jeśli jesteś zainteresowany kopertami bąbelkowymi TAP Comebag®
z nadrukiem, skontaktuj się z nami za pomocą formularza.

Na co możesz liczyć?

  • szybką wycenę
  • pomoc w zaprojektowaniu komunikatu reklamowego dla odbiorców
  • dostosowanie projektu do rodzaju kopert lub technologii druku
  • przygotowanie od A do Z

Jeśli chciałbyś porozmawiać z autorem tego artykułu, możesz to zrobić przez Linkedin lub napisać na adres info@taptelion.pl.

Chcesz mieć swój nadruk?
Daj nam znać. Pomożemy
Ci go zrealizować.

Wpisz tutaj swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą.

    Ta strona jest chroniona przy użyciu reCAPTCHA. Mają zastosowanie zasady Polityki prywatności i Warunków korzystania Google.