Jaki kolor pasuje
do Twojej przesyłki?

TAP Colorbag – 5 kolorów, które zaskakują

Dopasuj kolor do charakteru Twojej przesyłki.

Koperty bąbelkowe nie są już tylko produktem chroniącym zawartość, ale także mogą pomóc wyróżnić się wśród tysięcy przesyłek i sprawić, aby właśnie Twoja przesyłka została zauważona przez odbiorcę. Marka TAP® Colorbag powstała właśnie po to, aby (nieco) ubarwić podróż tej przesyłki i wyróżnić ją wśród tłumu.

Piękne i trwałe kolory

Dwa najpopularniejsze formaty kopert – 14D (na popularne A5) oraz 17G (na popularne A4) – zostały wyprodukowane w pięciu pięknych, nasyconych kolorach: czerwonym, zielonym, niebieskim, różowym oraz czarnym. Co ciekawe, to nie jest kolorowy nadruk na kopercie – używamy papierów barwionych w masie, a to sprawia, że koperta ma także wybrany kolor wewnątrz!
Dzięki temu produkt jest naprawdę elegancki i wysokiej jakości.

Kolorowe zestawy

A gdy potrzebne są wszystkie kolory, ale w mniejszej ilości? Znaleźliśmy na to rozwiązanie! Przygotowaliśmy zestawy zawierające w sobie wszystkie pięć kolorów jednocześnie. W jednym pudełku można znaleźć po 20 szt. kopert z każdego dostępnego u nas koloru. Tym sposobem każda z Twoich wysyłek może być inna i unikatowa, a na pewno będzie bardzo barwna!

Personalizacja przesyłek

Z kolorowymi kopertami bąbelkowymi przesyłka bez problemów nabierze kolorów i ucieszy oko odbiorcy. TAP® Colorbag oferuje również możliwość nadruku, co pozwala na dodatkową personalizacji przesyłek. Taka opcja jest doskonała dla firm, które chcą wyróżnić swoje przesyłki, dodając do nich logo, grafikę czy inny dowolny element graficzny.

Jeśli masz ochotę otworzyć się na kolorowe rozwiązania, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Wpisz tutaj swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą.

    Ta strona jest chroniona przy użyciu reCAPTCHA. Mają zastosowanie zasady Polityki prywatności i Warunków korzystania Google.

    Nasze aktualności

    28/04/2025

    Personalizacja opakowań – jak wyróżnić swoją markę?

    Rola opakowań w budowaniu wizerunku marki Opakowania odgrywają kluczową rolę w budowaniu wizerunku marki – nie tylko chronią produkt, ale także są istotnym narzędziem marketingowym. Dobrze zaprojektowane, unikalne opakowania wysyłkowe dla e-commerce mogą wpłynąć na sposób, w jaki klienci postrzegają firmę. Klienci często oceniają markę na podstawie pierwszego wrażenia, jakie wywiera na nich opakowanie. Dlatego […]

    Czytaj więcej

    25/04/2025

    Pianka ochronna vs. folia bąbelkowa – kiedy stosować który materiał?

    Charakterystyka i właściwości pianki polietylenowej Pianka polietylenowa to lekki, elastyczny i wytrzymały materiał ochronny, szeroko stosowany w pakowaniu oraz transporcie delikatnych przedmiotów. Dzięki swojej zamkniętokomórkowej strukturze skutecznie amortyzuje wstrząsy, chroni przed zarysowaniami i zapewnia dobrą izolację termiczną. Jest odporna na wilgoć oraz działanie substancji chemicznych. Warto wybierać piankę polietylenową wolną od freonu, ponieważ jest bardziej […]

    Czytaj więcej

    23/04/2025

    Wpływ opakowań na postrzeganie marki przez klienta

    Jak estetyka opakowań wpływa na pierwsze wrażenie klienta? Estetyka opakowań odgrywa kluczową rolę w momencie, gdy klient po raz pierwszy spotyka się z przesyłką. To pierwsze wrażenie jest fundamentalne dla odbioru marki. Na przykład estetyczne torby papierowe na zamówienie mogą stać się wizytówką, która wywołuje pozytywne emocje i buduje zaufanie. Właściwie zaprojektowane opakowanie przekazuje komunikat […]

    Czytaj więcej