TAP Telion
na WarsawPack 2024

Targi WarsawPack 2024 – trzy dni wyjątkowych spotkań!

W tym roku mieliśmy swój debiut na Targach WarsawPack gdzie od 23 do 25 kwietnia byliśmy do Państwa dyspozycji (na stanowisku E2.06) w następującym składzie: Oliver Schliekmann, Rafał Włodarczyk, Petr Holik, Anna Adamczak i Anna Derlacz.

Ten czas był dla nas wyjątkowym doświadczeniem nie tylko dlatego, że po raz pierwszy mieliśmy przyjemność w takich targach uczestniczyć, ale także dlatego, że zostaliśmy bardzo ciepło przyjęci przez wszystkich odwiedzających! Musimy także szczerze przyznać, że te trzy dni były dla nas bardzo intensywne, ale jednocześnie pełne śmiechu, fantastycznych spotkań (tych planowanych i tych całkiem niespodziewanych, ale jakże wyczekiwanych!) oraz wielu nawiązanych kontaktów.

Jesteśmy absolutnie zachwyceni, że zechcieli nas Państwo poznać osobiście i że poświęcili chwilę na rozmowy z nami. Cieszymy się także ogromnie, że mogliśmy podzielić się z wszystkimi naszą pasją, zaangażowaniem oraz informacjami o produktach.

W imieniu całego zespołu TAP przekazuję na Państwa ręce serdeczne wyrazy wdzięczności.

Rafał Włodarczyk

CEO

Produkty prezentowane na targach

Jeśli nie udało nam się spotkać na targach, zapraszamy do kontaktu poprzez formularz.

    Ta strona jest chroniona przy użyciu reCAPTCHA. Mają zastosowanie zasady Polityki prywatności i Warunków korzystania Google.

    Nasze aktualności

    22/10/2025

    Jak wysyłać suplementy bez użycia kartonów? Przetestuj koperty TAP z amortyzacją

    Dowiedz się, jak koperty TAP z amortyzacją mogą wpłynąć na wysyłkę suplementów i farmaceutyków.

    Czytaj więcej

    29/09/2025

    PPWR – nowe przepisy UE o opakowaniach

    Nowe unijne rozporządzenie PPWR całkowicie zmieni sposób projektowania i używania opakowań – sprawdź, jakie obowiązki i terminy czekają Twoją firmę.

    Czytaj więcej

    10/09/2025

    Jak bezpiecznie i skutecznie wysyłać soczewki kontaktowe?

    Sprawdź, dlaczego koperty bąbelkowe i piankowe są lepsze niż kartony – ochrona, oszczędność i branding.

    Czytaj więcej